понедељак, 9. април 2018.

Kapitenov dnevnik

Tokom boravka na pripremama u C.Gori, Ubica je vodio dnevnik kako bi zabeležio sva bitnija dešavanja na ovoj mini turneji. Po povratku u Beograd, rado mi je ustupio dnevnik kako bi navijači mogli da saznaju šta se sve dešavalo tih nekoliko dana. Uživajte...


30.mart - Već na okupljanju na aerodromu Nikola Tesla videlo se da ekipa u dobrom raspoloženju kreće na pripreme. Drago mi je što sam im kapiten...


31.mart - U C.Gori nas je dočekalo lepo vreme. Nakon doručka smo krenuli u Bar a pozitivna atmosfera od sinoć je nastavljena i u busu...


Stigli smo u Bar i odradili lakši trening. Usledila je šetnja gradom a sladoled se podrazumevao...


Čim je čuo da smo stigli, Saša Pavlović nas je pronašao i odveo na ručak. Kasnije nas je upoznao sa čarima pecanja...


Posle večere smo prošetali plažom kako bismo lepše spavali ali vlažne snove nismo uspeli da sprečimo...


01.april - U 10h smo se uputili za Ulcinj gde je odrađen šuterski trening čim smo stigli...


Uveče odigran prvi test meč protiv domaće ekipe, pobedili smo a ja sam utakmicu posmatrao pored terena. Društvo mi je pravio Đoko koji takođe nije igrao...


02.april - Danas smo imali slobodno prepodne koje smo proveli na plaži. Neki pijani Rusi su me izazvali na takmičenje u povlačenju konopca. Nisu imali nikakve šanse a ni Španci nisu bolje prošli...


Popodne smo u teretani odradili trening koji je na kratko prekinuo Čaki...


03.april - Ka Cetinju smo krenuli odmah posle doručka ali smo do njega stigli peške zbog radova na putu. Tačnije, jedan deo puta smo prešli trčeći, razlog je bio opravdan...


Pobedili smo Lovćen, postigao sam 8 poena. Umorni od pešačenja, trčanja i utakmice, jedva smo čekali da se dočepamo hotela i kreveta...


04.april - Jutros smo spavali malo duže, dozvolio nam Čane. Večeras nas čeka utakmica protiv Sutjeske. Da ne bismo pešačili i u povratku sa Cetinja, promenili smo rutu a i "prevozno sredstvo"...


Poraz od Sutjeske, ja nisam igrao. Iako je utakmica bila zatvorena za navijače, nekoliko njih je uspelo da proviri u halu...


05.april - Danas smo stigli u Tivat gde ćemo odigrati poslednji meč na ovoj turneji. Gavrilo proslavio rođendan u lokalnom kafiću a žurka nastavljena i u hotelu gde smo igrali poker u skidanje. Ko je izgubio neću ti reći, dragi dnevniče, ali samo da znaš da je morao da ispuni i dodatne zadatke, kao što je bio odlazak do najbliže prodavnice u nabavku, obučen kao za plažu...


06.april - Jutro smo proveli trenirajući u bazenu hotela...


A na istom mesto smo ubijali vreme do polaska na utakmicu...


Poraz od Teoda u poslednjem meču, postigao sam 11 poena. Uveče smo skoknuli do Kotora na piće ali smo odlučili da budemo prerušeni kako nas niko ne bi prepoznao i uznemiravao. Banđa je imao najviše problema sa maskiranjem ali je ipak stigao na vreme....


07.april - Večeras se vraćamo kući. Jutro smo proveli na plaži a Gangula je prepoznao jednog radnika koji je izvodio radove na putu za Cetinje. Uspeo je da mu se osveti za pešačenje a da izgleda slučajno...


Posle ručka smo šetali gradom, slikali se sa navijačima a Kvame im je pokazao trik sa telefonom koji je naučio još kao klinac...


Uveče smo stigli u Beograd a na aerodromu su nas čekale lepše polovine kojih smo se silno uželeli a i one nas...


Jedva čekam početak domaće lige, utakmice, Pionir, huk sa tribina... Dragi dnevniče, uzećemo titulu. Ovo sam samo tebi rekao i zato...

Нема коментара:

Постави коментар