петак, 3. март 2017.

EKSKLUZIVNO ZA BLOG Kenan Karahodžić: Dolaskom u Partizan ispunio sam svoj san!

Razgovor koji sam vodio sa ortacima u Pioniru pre par nedelja...

- Odličnu praćku ima Konan, lep izbačaj. Samo da se malo opusti i šutira češće.
- Gde je igrao pre Unikahe?
- Nemam pojma. Nigde nisam čitao neki intervju sa njim. Nemam nikakve informacije o njegovoj karijeri.
- Pa što ga ti ne intevjuišeš za blog?
- Ja?! Ma ne verujem ni da je čuo za blog. Kao ni bilo ko od košarkaša.....Mada, ono...Mogu da ga pitam, ništa me ne košta.

I pitam ja Kenu da li je raspoložen za jedan intervju, da navijači nešto saznaju o njemu...On pristane bez problema, klub odobri i evo šta je ovaj mladi i talentovani košarkaš Partizana rekao o sebi....

Keno, hvala ti na izdvojenom vremenu za ovaj blog. Reci mi prvo, kako ti je oko? Kad možemo da te ponovo vidimo na parketu?

- Ide na bolje. To još ne znam tačno, nadam se uskoro.

Kad i gde si počeo da se baviš košarkom, gde si sve igrao do dolaska u Unikahu?

- Košarku sam počeo da igram sa 11.5 godina u Bačkoj Topoli, kasnije sam prešao u Spartak iz Subotice i nakon toga sam otišao za Malagu.


Da li se još neko iz tvoje porodice bavi košarkom ili nekim drugim sportom?

- Da, brat igra košarku u Mađarskoj.

Kako si reagovao kada si dobio poziv Partizana?

- Bio sam presrećan pošto je to bio neki san od malena koji sam uspeo da ispunim.

Da li te je trener Džikić lično zvao?

- Da, zvao me je i objasnio mi je šta je Partizan i na koji način treba da pristupim.

Da li si pre toga gledao neku utakmicu Partizana uživo?

- Nažalost nisam, pratio sam uvek preko tv-a.


Kako si zadovoljan dosadašnjim delom sezone, svojom igrom i celog tima?

- Pa sa svojom igrom baš i nisam, mislim da mogu puno bolje. A što se tima tiče, zadovoljan sam jer pored svih problema koje smo imali, momci su uspeli da izguraju to sve kako treba.

Ko ti je košarkaški uzor?

- Dirk Novicki.

Da li si poznavao nekog od sadašnjih saigrača pre dolaska u klub?

- Poznavao sam samo Vanju.

S kim se najviše družiš?

- Družim se sa svima ali najviše vremena provodim sa Mihom i Birčom.


Kako provodiš slobodno vreme? Gde voliš da izađeš i prošetaš u Beogradu?

- Najviše ga provodim sa svojim psom,a nemam neko posebno mesto gde izlazim i idem. Obično provodim vreme kući.

Šta slušaš od muzike?

Od muzike slušam šta se sluša u tom društvu ali kada sam sam volim da slušam FM-Jam.

Omiljeni film?

- Hobbit i Lord of The Rings.

Knjiga?

- Kaludjer koju je prodao svoj ferari.

I za kraj, neka poruka za navijače Partizana?

- Budite uvek uz Partizan!

Нема коментара:

Постави коментар